A.L.

E härzleche Rum, e schöni Stimmig, e wunderbare Mönsch, schöni Begägnige. Beratig mit Härz isch ungloublech berührend und emotional e wunderschöni Erfahrug gsi. Äs riese Merci vo Härze, liebi Regina.


S.H

Regina hat sich meinem Thema telefonisch angenommen. Ich konnte ihr meine Thematik schildern und sie hat sich dann mit der Quelle verbunden und mir die Botschaften der geistigen Welt mitgeteilt. Ich konnte das gesagte sehr gut annehmen und mich schnell damit identifizieren. Sie hat mir dadurch eine neue Sichtweise aufgezeigt und das Thema konnte somit vollkommen aufgelöst werden. Herzlichen Dank dafür, ich werde bei weiteren Anliegen immer wieder gerne auf Dich zukommen🙏🏻❤️


T.K

„D’Regina geit jederziit ganz und gar uf d’Bedürfnis vo eim ih und git eim so dr grösstmüglich Nutze vo ihrere Beratig. Si macht das mit sehr viu Fiingfüeu und Härz, so dass me sich sofort woufüeut. Äs lohnt sich uf jede Fau, ar Regina ihri Beratig i Aspruch z’näh und sich uf das izlah“